متن آلبوم ها

براتون متن آلبوم های محسن چاووشی را گذاشتم:

آلبوم لنگه کفش:

«لنگه کفش»

یه لنگه کفش پیرو دربوداغون

افتاده بود یه گوشه ی خیابون

هیشکی اونو یه لحظه پاش نمیکرد

هیشکی یه لحظه هم نگاش نمیکرد

میگفت که تنهایی و بی پناهی

یه روز به آخر برسه الهی

یه لنگه کفش پاره

بی کس و بی ستاره

افتاده زار و گریون

یه گوشه خیابون

شب بود و شبگردی بارون وباد

رد شدمو چشام به چشماش افتاد

دیدم که همه زخماش از غربته

مثله خودم خسته و بی طاقته

دیدمو گفتم که نباید نشست

یه کفش بیچار رو دید و نشکست

یه لنگه کفش پاره

بی کس و بی ستاره

افتاده زار و گریون

یه گوشه خیابون

رفتمو گفتم که چرا نشستی

تلف نکن عمرتو دستی دستی

درسته که از همه تنهاتری

اسیر این دردای زجرآوری



کفشای غیرَتو باید پا کنی

بگردیو لنگتو پیدا کنی

یه لنگه کفش....

 

 

«غزل خوان»

عاشق و مجنونت شدم


نخونده مهمونت شدم


کلی پریشونت شدم


اما بازم نیومدی


قهوه ی فنجونت شدم


شمع تو شمعدونت شدم


خاک تو گلدونت شدم


اما بازم نیومدی

 


همیشه ممنونت شدم


من نی چوپونت شدم


آب تو بیابونت شدم
اما بازم نیومدی



شعرای ارزونت شدم


عمری غزل خونت شدم


تسلیم قانونت شدم


اما بازم نیومدی


دنا و هامونت شدم


نزدیکتر از جونت شدم


رگت شدم خونت شدم


اما بازم نیومدی

 



خادم و دربونت شدم


اسیر زندونت شدم


گلاب کاشونت شدم


اما بازم نیومدی

 



یه جوری مدیونت شدم


سنگ خیابونت شدم


راهی میدونت شدم


اما بازم نیومدی

 



تو سختی آسونت شدم


تو دردا درمونت شدم


ناجی پنهونت شدم


اما بازم نیومدی

 



کشته ی مژگونت شدم


هلاک چشمونت شدم


رفتم و قربونت شدم


اما بازم نیومدی

 



لباس و صابونت شدم


سارق ایمونت شدم


چشمای گریونت شدم


اما بازم نیومدی

 



همیشه ممنونت شدم


من نی چوپونت شدم


آب تو بیابونت شدم


اما بازم نیومدی

 



شعرای ارزونت شدم


عمری غزل خونت شدم


تسلیم قانونت شدم


اما بازم نیومدی

 



یه جوری مدیونت شدم


سنگ خیابونت شدم


راهی میدونت شدم


اما بازم نیومدی

 

 

«دل»

محسن چاوشی:

یه دل دارم خدا داره


زمین داره هوا داره


میونه دریای غمش


کشتی و ناخدا داره


یه دل دارم ترک داره


ترس و یقین و شک داره


رو بام برفیش همیشه


یه دنیا بادبادک داره


یه دل دارم آتیش داره


تو ابرا قوم و خویش داره


نه راه پس مونده براش


نه طفلی راه پیش داره


یه دل دارم رغیب داره


فراز داره نشیب داره


با اینکه آدم نشده


کلی درخت سیب داره

(محسن یگانه) :

یه دل دارم خدا داره


زمین داره هوا داره


میونه دریای غمش


کشتی و ناخدا داره


یه دل دارم ترک داره


ترس و یقین و شک داره


رو بام برفیش همیشه


یه دنیا بادبادک داره


یه دل دارم وفا داره


یه طاقی از طلا داره


تو بهترین جاش یه دونه


قصر و یه پادشاه داره


یه دل دارم نگین داره


هوا داره زمین داره


تو دریای پر از غمش


قایق و سرنشین داره


قایق و سرنشین داره

 

منتظر بقیه اش باشید.

 

حتما نظر بدید متشکرم.

 

بعد میام با  گالری عکس  محسن چاوشی

نظرات 2 + ارسال نظر
اکسیژن جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:14

صلوات بفرستین واسش کامنت گذاشتن

اکسیژن جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:11

آهای رئیس خوشگلا
ابرو کمون گیسو طلا
شیطونک نا مهربون
گیسو طلا ابرو کمون
قسم به جون عاشقات
که من میون عاشقات
به قیمت جون میخرم
هرچی بخواد بیاد سرم
آهای رئیس خوشگلا
ابرو کمون گیسو طلا
شیطونک نا مهربون
گیسو طلا ابرو کمون
من که میون عاشقات
هستیمو ریختم زیر پات
نذار بپوسم تو خزوون
قلبمو اینقدر نچزوون
میگن که وقتی یار میاد
پشته سرش بهار میاد
بهارووباخودت بیار
خانوم بهار خانوم بهار
تویی رئیس خوشگلا
ابرو کمون گیسو طلا
آهای رفیق گریه هام
منم رئیس عاشقاااااااا

تویی رئیس خوشگلا
ابرو کمون گیسو طلا
آهای رفیق گریه هام
منم رئیس عاشقااااااا

تویی رئیس خوشگلا
ابرو کمون گیسو طلا
آهای رفیق گریه هام
منم رئیس عاشقااااااا

این موزیکو محسن چاوشی عزیز به آقای پردل تقدیم کردند
خیلی جالبه !!!!!!!!!!!نه؟؟؟؟؟!!


در ضمن لینک مستقیم گذاشتن واسه موزیک کاره سختی (حداقل واسه من) نیس!!!ولی به یه خورده وقت آزاد و از همه مهمتر سروری که اسپید لولش بالا باشه احتیاج داره .
درضمن یادم نمیاد فخرفروشی کرده باشم !
با اینحال لازم میدونم بگم هر زمان وقت داشتی یه سر به بورد بلاگ من بزن.(فکر کنم اونجا یه چیزی واسه شرمندگی یو وجود داشته باشه)

با اجازه جناب ابرو کمووون گیسو طلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد